söndag 13 mars 2011

Dag 20 - Den här månaden

Alltså, jag är inte alls bra på att minnas bakåt. Eftersom jag strävar efter att så mycket som möjligt leva nu så lämnar jag liksom varje dag färdig.

Men februari var månaden då vi oroade oss ganska mycket för pengar. Vi tog svamp en gång. Vi förberedde mycket för Lilla M:s namngivningscermoni och kalas. Våren började visa sitt lilla tryne och jag började på allvar kunna ta promenader i omgivningarna. Vi var på middag hos grannen och satt uppe halva natten. Jag började äntligen måla igen. Lilla M fick sin första förkylning. Sen blev jag dunderförkyld. Jag tittade massor på serier, först Private Practice och sedan MASH. Jag bakade ganska mycket. Vi åt några fina middagar med vänner.

Ja. Det blir ju tydligt för mig att det händer betydligt mindre när man är mammaledig än innan. Men som den kräfta jag är så trivs jag bra med att gå hemma och skrota. I mars finns bara ett viktigt datum, och förutom det lär det nog bli ungefär samma framöver. Fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar