onsdag 4 maj 2011

Under solen

Den där Tjejen jag var på dejt med? Jo, vi har kommit lite längre i vår relation nu. Hon var här i helgen och åkte på valborgsfest med oss. Vi åt (fantastisk!) svamp och delade något mycket speciellt. Fast jag upplever att den mesta dynamiken finns mellan henne och Mannen - och vet ni? Det gör mig ingenting.

För något har hänt den senaste veckan. Mannen och jag har liksom sprängt igenom den barriär som hindrat oss. Här på andra sidan finns det mycket mer luft och frihet och kärlek. Vi har på allvar och på riktigt börjat utöva tantriska tekniker vilket ju är mycket mer än bara sex. Det verkar vara lite så det funkar; när jag tror att det är stopp och vi inte kommer längre och det varit stiltje så länge att jag helt tappat sugen...då! Då bara händer det. Helt spontant.

Det här med transformation är märkliga saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar