torsdag 8 december 2011

Lite som har hänt - en slags uppdatering

* Jag fick hastigt och lustigt ett modell-uppdrag på lördag. (Och innan ni tänker, GUD, Jösses, hon måste vara så snygg; Krokimodell. Alltså jag står där naken i alla mina kurvor och veck och gropar och får betalt för det. Har rykte om mig att vara duktig, tydligen för att jag är bra på att stå still. Hur svårt nu det kan vara?)

* Vihar beställt en sulky till Lilla M. Istället för två halvbra ska vi alltså ha en superbäst. Jag gillar det. Rationalisera.

* Inga planer eller tankar inför jul/nyår verkar bli som jag tänkt. Med katter och beställda barnvagnar och bilbesiktning och 35 mil till mina föräldrar. Igår kom förslaget upp att faktiskt stanna hemma. Vet inte riktigt vad jag känner inför det.

* Lilla M har också fått ett modelljobb. För dom här. Roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar