tisdag 20 juli 2010

En utmaning

Sara och Mi utmanar i att man ska skriva 6 bra saker om sig själv, 6 positiva egenskaper. I början av sommaren var jag på en anställningsintervju och fick just den frågan. Jag blev helt ställd. Mållös, och tro mig, det är inte ett starkt drag hos mig. Men ovanan att tänka på mig själv i positiva termer överumplade mig. Så jag antar utmaningen och ser det som en mycket god övning. Here we go.

1. Jag är väldigt moderlig och omhändertagande och om inte alla mina vänner hittar på så är det bra.
2. Jag har en fantastisk intuition och är jättebra på att läsa människor.
3. På tal om det så läser jag väldigt snabbt. Och mycket.
4. Jag är väldigt ärlig och bra på att säga som det är. Jag ser det som en positiv egenskap iaf.
5. Jag är väldigt effektiv och superbra på att organisera och sortera och planera.
6. Jag är klok och har en förmåga att hjälpa människor med hjälp av den klokheten.

Oj! Det var lättare än vad jag trodde. Kan bero på att jag har en bra dag idag. Måste minnas det när jag har en dålig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar