söndag 25 juli 2010

Dagen efter nätterna före


Min kropp känns som en välanvänd disktrasa. Till mitt försvar måste jag säga att jag dansade inte ens särskilt på festen, jag tog det väldigt lugnt och försökte faktiskt sova. Lönlöst med fantastisk techno dunkandes i närheten. De hade byggt upp dansgolvet på stranden, vilket var helt fantastiskt. Dock besvärligt att dansa i sand.

Meditationstältet var bra. Det blev många fina samtal och jag tror att vi hjälpte en del faktiskt. Det kom ett par vid ett tillfälle som ville ha en ledd meditation, och det är en himla tur att improvisation är en av mina specialiteér. Borde fila på den och skriva ner den.

Och nu är det tydligen söndag och jag känner mig helt mörbultad. Vill mest äta massa grönsaker och annan nyttig mat och ligga i sängen. Hoppas det är okej.

2 kommentarer:

  1. Dansa i sand lät i helt lätt men väldig kul!

    SvaraRadera
  2. Man fick ju öva upp en viss teknik, helt klart. Överlag fick jag väldigt mycket 60-talsvibbar just av att dansgolvet låg på stranden. Fint som snus!

    SvaraRadera