onsdag 21 juli 2010

Efterspel

Jag vet inte riktigt hur detaljerat man får skriva om sex utan att bli censuerad, så jag går inte in på detaljer.
Men vi hade sex med dem, och det var trevligt. Jag kom två gånger, vilket var lagom i hettan. Hon var väldigt het, och jag insåg återigen att det där med tjejer (kvinnor!) är ju mycket mer min grej än vad män någonsin kommer vara. Att Mannen heter Mannen är ingen slump för han är liksom den enda mannen för mig.
På tal om det så har Mannen resten av kvällen pratat om hur mycket han hatar kondomer. Han känner tydligen ingenting, vilket låter helt hemskt.

Och så kom vi fram till att vi ska lägga ner lite mer energi på att få en regelbunden sexuell relation med en kompis som vi haft sex med vid ett tillfälle innan. Det kan bli väldigt fint.

2 kommentarer: