söndag 5 februari 2012

Tipsitipsi

Andra saker man kan boka med mig förutom yoga;
- Tarotläsningar
- Guidande samtal
(både möten och telefon fungerar)

Även föreläsningar om ADHD och yoga, Asperger syndrom och ADHD, Att hantera stress och depressioner utan psykofarmaka, Om personlig utveckling, Om att leva med en missbrukare, finns. Har också stor erfarenhet av att vara Levande Bok och kan utan problem leda samtalsgrupper och liknande.

Lite reklamigt kanske men faktum är att jag är en en riktig person trots den här bloggens anonymitet och jag är bra på det jag gör. Har alltså inga problem att ge mig till känna i en personlig kontakt. Så kontakta mig gärna!

2 kommentarer:

  1. Hallå! Också inflyttad skåning! =)

    SvaraRadera
  2. Härligt! Jag befarar dock att det är omöjligt att komma härifrån när man väl flyttat hit...:)

    SvaraRadera