torsdag 10 april 2014

Min säng - en kärlekshistoria

Långt innan jag faktiskt flyttade hemifrån så visste jag att en ny stor säng, det skulle jag ha. Så det var det första jag köpte, och det enda jag köpte nytt. 180 cm bred, kontinental, köpt på EvaBäddar i Larv och jösses, vad jag älskar den.

Fortfarande får jag rysningar av lycka när jag kryper ner varje kväll. Jag är dessutom den typen som gör allt i sängen; äter, pluggar, surfar, ser på film, läser osv osv. Den har varit med om mycket sex, en del gråt och bråk, mängder mys och häng, långa nattliga samtal, värkar, sjukdom, amning kompanjerat av läckande bröst, barn och djur som travar runt och tre flyttar.

Mmm. Min säng. Det är ren lycka.

1 kommentar:

  1. längtar så det svider efter min säng. den fick inte plats när jag flyttade till göteborg, så den fick åka upp till grannen så fick jag deras säng. men nu ska jag snart flytta igen och då får jag tillbaka den!<3

    SvaraRadera