fredag 2 januari 2015

Ögonblick

I svart spets-bh och svarta string trasslar jag mig lös från varm och svettig man. Vi är mitt i något, och också mitt i en paus. Jag är mest sjukt kåt men även en ganska stor del frustrerad. Han kan det här med att bygga upp saker långsamt, Pianisten.
Så jag lägger mig på mage och sträcker mig efter askfatet och tänder min feting. Känner mig snygg som satan och kastar en blick på honom där han halvligger bredvid mig.
Hans min. Hans blick. Obetalbar. Och han liksom halvskrattar och häpnar och jag bara blänger

så betraktar han mig bara helt stilla

tills jag mjuknar

och ler. Och han ler och fångar in mig i sin famn.

2 kommentarer:

  1. Jag skulle göra allt för att få en kvinna som använder stringtrosor, alltid tyckt det är det absolut sexigaste och finaste som finns!! :) Han är verkligen lyckligt lottad, din Pianist…;)
    Alltid haft en dröm om en kvinna som ligger på mig i bara string och BH och pussar mig över hela ansiktet medan jag smeker hennes rumpa i timmar och bara överöser henne med komplimanger om hur fantastisk, vacker, snygg, sexig och underbar hon är…:) Hon skulle ännu hellre få ligga så på mig hela natten om hon ville och använda min kropp som sin madrass medan hon sov! Gud, vilken dröm det vore…Hur låter den drömmen? :)

    /Mvh Jonas

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter som att du vet vad du längtar efter. Må det bli som du önskar! :)

      Radera