torsdag 24 juli 2014

Och äntligen kommer vi till poängen!

Jo, vad jag försökte ringa in med de två senaste inläggen; det kan tyckas att min liv nu enbart består av dejter och sexuella äventyr, knark och dans. Så är det självklart inte. Men eftersom jag inte ser någon vits med att skriva om min vardag (mata barn, städa, diska, ringa samtal, gå på möten, planera, tvätta, söva barn, laga mat, umgås med vänner, konsumera populärkultur...osv osv) och dessutom har en adhd-hjärna som gör det svårt att skriva ner allt det där jag tänker mycket på (rymden, flödet, välsignelser, människans natur, behovet av varandra, yoga, magi os osv) OCH kombinerat med världens sämsta minne så fyller det ett stort syfte att skissa ner alla awesome upplevelser jag har.

Jag lär mig så mycket om mig själv varje dag. Och varje dag händer det mig något fantastiskt, oväntat och välkommet. Och blodet rinner som kolsyra i min kropp och vore det inte för min häck och mina barn skulle jag ständigt sväva högt upp i luften.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar