fredag 3 september 2010

Yogan i mitt hjärta

Den här veckan började yogan igen efter sommaruppehållet. Jag visste inte att jag längtat så! Man skulle kunna undra hur det kan vara värt att åka 18 mil tur och retur varje vecka för detta, men oh! Det är så värt det. Varje gång känner jag hur jag växer som människa. Vi fick två nya asanas, en mudra och massa teori. Det var så skönt att göra yoga och sträcka ut och meditera och andas och fokusera att jag faktiskt njöt av promenera tvärsöver stan sen. Det var som alla smärta var bortblåst.

Så även fast jag inte alls är i närheten av mitt vanliga viga jag, så tänker jag göra yoga in i det sista. Jag ser framför mig hur jag rullar ut mattan på förlossningen och gör ett pass, lite avbruten av värkarna, men ändå så fokuserad och stark...Jag måste älska mitt fantasifulla sinne. Och jag älskar verkligen yoga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar