torsdag 24 mars 2011

Samtal

I helgen arbetade både jag och Mannen särskilt mycket med en kvinna vi känner. Hon är otroligt kreativ och har oändligt med potential. Mannen coachade henne innan ljudcirkeln och dagen efter hade jag en del samtal med henne samt lite små miniföreläsningar om kvinnlighet och de subtila kropparna, chakrasystemet och lite annat smått och gott.

Hon är ungefär 20 fysiska år äldre än jag, och hon frågar mig saker. Jag guidar henne. Hon tillåter mig att guida.(Hon ger mig mycket också, så det är inte en one way-street.) Och idag så ringde hon och var fortfarande helt uppfylld efter helgen och berättade om sin process och sina framsteg och hade en hel drös frågor. Hon berättar om och om igen hur hon upplever att hennes andliga process började för ett år sedan när jag kanaliserade bl.a hennes skyddsängel.

Det är så häftigt det där. Att faktiskt hjälpa något framåt i sin utveckling. Inte göra det åt dem, inte behöva lirka och mana, utan helt enkelt inspirera. Motivera. Ge potentiella svar. Bolla tankar med.

Jag har hittat något jag är menad att göra.

3 kommentarer:

  1. Så himmelskt härligt!! Grattis. Känns ju himla bra när man hittar rätt.

    SvaraRadera
  2. Åh underbart. Ser fram emot att få arbeta & leka med Er sen när jag flyttat ner <3

    SvaraRadera
  3. Ilahinoor - Tack! Ja, det är väldigt skönt. Ska bara få till mig vad jag ska göra med det också.

    Ia - Kommer bli så himla fint!

    SvaraRadera