torsdag 31 mars 2011

Eftersom mitt huvud är fullt med bomull

Jag snor lite från eminenta Bondhustrun.

Dagens vill ha: En person som kan ta hand om och leka med bebis så jag kan vara sjuk ordentligt.
Dagens klädsel: Faktiskt har jag tagit mig ur pyjamasen och har mjukisbyxor, linne och huvtröja. Inser nu att allt är lite fläckigt alt. slitet, men det gör inte så mycket.
Dagens smink: Trots att jag var helt sänkt igår tog jag mig faktiskt energi till att tvätta bort gårdagens. Tack vare det är jag helt osminkad idag.
Dagens frisyr: En sedvanlig boll uppe på huvudet.
Dagens händelse: Att jag fick sova ungefär tolv timmar, med några få uppehåll. Fördelen med att amma är att man faktiskt kan sova samtidigt!
Dagens låt: Har lyssnat lite på radio, men kan inte minnas något musik.
Dagens planer: Greja med Lilla M när hon vaknar. När hon somnar för natten lär jag göra detsamma.
Dagens saknad: Malmö. Underbara stad!
Dagens dummaste: Att jag blir sjuk just när Mannen är frisk nog att åka till jobbet vilket leder till att jag måste vara ensam med skrutt.
Dagens sjuka: Förkyld så innibomben.
Dagens drog: Vatten?
Dagens kram: Lilla M.
Dagens puss: Lilla M.
Dagens köp: Inget. Men jag funderar på att gå ut på hm.com.
Dagens godis: Tropisk juice.
Dagens humör: Ganska tillfreds trots allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar