tisdag 8 mars 2011

Dag 15 - Mina drömmar

Jag drömmer om fler barn. Jag drömmer om att få instruera yoga och hjälpa människor dagarna i ända. Jag drömmer om att verkligen landa i mig själv. Jag drömmer om att inte ha åldern emot mig. Jag drömmer ofta om inredningsprojekt. Jag drömmer om att träffa kvinnan i mitt liv. Jag drömmer om djur och trädgård.

Men faktiskt är det så att jag inte drömmer så mycket, jag visualiserar mest. Har inte riktigt förstått om det är samma sak. För jag ser något framför mig och jag vet i magen om det kommer bli så eller inte. Och sen händer det.

Sen drömmer jag ju fruktansvärt mycket om nätterna också. Har drömtolkningslexikonet på sängbordet. Himla spännande det där med drömmar.

3 kommentarer:

  1. Du kan få lära mig allt du kan om yoga,(om vi nu ska bli sambos ) och så startar vi upp nåt ihop en dag =)

    SvaraRadera
  2. Även om vi inte blir sambos lär jag dig gärna allt jag vet!

    SvaraRadera
  3. Jag fastnade lite på det här med åldern emot dig - vet du hur mycket jag kan önska att jag varit som du när jag var 22? Med din insiksfullhet - hur jävla fucking amazing kommer du inte vara i medelåldern liksom - eller som pensionär - när du är det redan nu?

    Jag har alltid varit den som varit 'ung' i de roller jag haft i min karriär - och jag har bestämt mig att det betyder att jag är duktig som fick bra jobb ung - och inte tvärt om. Om jag hade varit både ung och lite bakom hade man knapppast slumpat ut bra jobb till mig. Men det är ju lite så - att man får bevisa sig lite mer.

    SvaraRadera