onsdag 30 mars 2011

Plötsligt händer det

Vi hade sex igår!

Ja ja, tänker ni, vaddå då?

Allt är lite suddigt, men vad jag minns så hade vi senast sex (med penetration) precis efter nyår. Sen försökte vi någon gång till några veckor senare men det gick inte. Igår gick det efter lite lirkande. Hoppas hoppas hoppas att det är blir en kick i rätt riktning. Efteråt låg vi och pratade en lång lång stund. Om bloggar.

I övrigt hoppas jag att det endast är mental blockering som gör att det gör ont och spänner och svider. Inte ens när jag blev av med oskulden kändes det såhär. Trots att jag är hur blöt som helst känns det obehagligt. Till en början. Men Mannen såg mig i ögonen och hjälpte mig att andas djupt och slappna av och faktiskt, till slut, så blev det väldigt skönt.

Dock är det märkligt att ha sex och vara såhär tjock.

2 kommentarer:

  1. Tjohooo! Grattis liksom!

    Vet mannen om denna blogg?

    SvaraRadera
  2. Haha, tack.

    Jodå, han vet om den. Han har ju en egen blogg till och med. Fast en berätta-historier-blogg. När jag frågade om han inte läst min vid det här laget, eftersom han borde veta vad den heter så svarade han att -nej, jag försöker glömma bort det.

    SvaraRadera