lördag 12 mars 2011

Dag 19 - Det här ångrar jag

Egentligen tror jag inte på ånger i sig. Mitt mål är att förändrar det jag inte trivs med, och acceptera resten. Och eftersom jag lever efter devisen att allt blir som det ska så finns det en mening med allt som händer. Men om jag bortser från det en stund så finns det ju såklart saker som jag önskar att jag gjort annorlunda (även om det blev bra ändå).

Jag ångrar en del engångsligg. Jag ångrar också lite grann att det blev så många av dem. Jag ångrar att jag inte stannade mina sex månader i USA utan flydde hem efter två. Jag ångrar att jag inte tränade mer under graviditeten, då hade jag kanske varit starkare nu. Jag ångrar lite att jag inte sparade mer under tiden jag hade det lite bättre ställt, det hade varit skönt nu. Lite grann ångrar jag att jag inte åkte till BOOM 2010, även om tanken inte ens slog mig då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar