torsdag 17 mars 2011

Ett ämne av vikt

Älskar så himla mycket att vi i min Shaktigrupp pratar mer om att gå upp i vikt och öka sn vitalitet än tvärtom. Så skönt att vara i den miljön. Eftersom jag är den enda i gruppen med riktigt mycket vitalitet så föreslog vår lärare att de andra skulle hänga med mig för att ta del av den energin...och för att jag skulle mata dem.

Den andliga ledaren för skolan indikerade för lite mer än ett år sedan att min ideala vikt vore någonstans mellan 70-75 kilo (fördelade på 160 cm) och det gjorde mig glad. Då var jag bara några få kilo ifrån det, men nu efter graviditet är det betydligt mer. Men det stör mig inte så mycket för jag litar på att min kropp återbalanserar sig - bara jag mår bra och är lycklig och gör sådant min kropp och själ tycker om. Det kan alltså inkludera att äta en semla. Och det inkluderar absolut att längta efter att gå en promenad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar