måndag 19 juli 2010

Balsam för själen

Jag hade en kinkig dag i torsdags, allt kändes oändligt och omöjligt.
Men vips så satt min mor vid köksbordet och åt sig mätt efter sin långa resa hit. På fredagen promenerade vi runt på Möllan och på eftermiddagen åkte vi till Skanör och badade. Jag snorklade för första gången, vilket var en speciell upplevelse. Måste prövas mer.
Innan mamma åkte hem på lördagen hann vi shoppa på rean i stan.

Sen åkte jag och Mannen till Ystad och träffade många fina vänner. Alla runt omkring mig festade järnet, jag gled mest omkring och mös. Ändå när vi gick till vår sovplats halv tre på natten så kände jag mig berusad, trots min nykterhet. Jag plockar upp sånt så himla lätt.

Så, den här dagarna var precis vad jag behövde för att lugna mig lite. Bara underbara människor och aktiviteter som jag tycker om. Sommarnätter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar