tisdag 23 april 2013

Saker att fira

När min foglossning blev mig övermäktig för mig för sex veckor sedan började jag få akupunktur. Två gånger i veckan i tre veckor, och sedan en gång i veckan - och vilken skillnad! Har dessutom nu börjat komplettera med TENS och tycker att jag får bra effekt av det, även om det inte känns riktigt lika bra som nålarna. Fördelen med TENS är ju att jag kan göra det varje dag och även använda den mot annan värk (ömma fötter, stel nacke, ont i ryggen).

Det är lite lustigt hur jag reagerar på akupunktur - ibland är jag superpigg och liksom hög på endorfiner, och ibland känner jag mig som efter en riktig djupmassage, avslappnad och trött och törstig.

Är i vilket fall glad över att jag kan gå utan att det gör ont, bära mitt barn och utföra iaf större delen av hushållssysslorna utan problem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar