fredag 3 februari 2012

Sånt jag gör

- beställer en dator. Inte så spontant som det låter, detta har stötts och blötts väldigt länge nu. Nu har jag en liten Toshiba mojäng som än så länge levererar. Eller vad tycker ni om att kunna använda datorns högtalare när den är avstängd!? Mycket fiffigt.

- promenerar ihop 12000 steg på en dag. Och vi som bara skulle ett par ärenden...Fattar inte vad det är som gör att jag i en stad kan gå hur länge och mycket som helst. Inte undra på att jag var smal i Malmö.

- lagar egen hundmat. Om ni kan; undvik att någonsin ta i en rå fårlunga. Ouäck!

- spelar på denna fördömda gitarr. Jag ger mig den på att lära mig utantill, nöter och nöter och vänsterhandens fingertoppar börjar bli sådär hårda.

- planerar söndagens yoga. Fjärde gången nu. Som en liten tönt är jag fortfarande nervös att ingen ska dyka upp.

2 kommentarer:

  1. Hade jag bott närmare hade jag lätt anmält mig till din yoga!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aaaaw! Tack, det gjorde mig väldigt glad.

      Radera