lördag 11 februari 2012

Bloggeventet och Björn Ranelid

Jag vill börja med att säga att 180 personer är väldigt många. Särskilt när det nästan bara är kvinnor och alla pratar samtidigt på ganska liten yta. Men jösses så mysiga och snälla alla är. Som vi redan känner varandra allesammans.

Vi har precis avverkat punkten på programmet. Björn Ranelid.
Det var en upplevelse kan jag säga. Sextio minuters monolog. Utan paus. Utan andetag. Jag var så medtagen efteråt att jag inte riktigt landat i min kropp när det var dags för applåder. Han uppmärksammade detta och avslutade med någon kommentar att om han varit lite tuffare hade han utmanat mig att göra samma föreställning.

Så kan det gå. Jag hade tackat ja, om han hade erbjudit mig.

Jag och Björn alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar