fredag 17 februari 2012

Att suga på karamellen

Sedan i oktober har det hänt väldigt mycket gällande vår dröm att faktiskt ha en verksamhet. Saker har fallit på plats, både vision och logistik, ekonomi och boende, samarbeten och kontakter. Nu är det mest det formella kvar. Och tills dess att kontrakt är påskrivna och flyttlådor börjar fyllas kommer jag inte skriva mer om det.
Men.

Det har tagit ganska mycket på mig att inte skriva något alls om det förut, för det är den enda vi pratar om här hemma och det enda jag tänker på. Ni kan liksom inte ana hur mycket det bubblar i mig. För ett ställe med den här utsikten går inte av för hackor.

2 kommentarer:

  1. Vad spännande! Ser fram mot att få höra mer. och nästa gång jag hälsar på föräldrarna i Skåne tänke jag se om jag inte kunde få hälsa på dig också.

    SvaraRadera
  2. Det låter som en utmärkt idé, tycker jag! :)

    SvaraRadera