onsdag 18 januari 2012

Något jag ser fram emot...

...är Emmas fantastiska bloggevent som jag ska på i februari. Inte bara det, jag ska dessutom vara spåtant och stå med i programmet. På kvällen ska jag ha min guldglittriga paljettkjol och jag ska se till att sova över hos någon fin vän och ha ungefär en hel helg alldeles för mig själv fullproppad med härligheter.

Tycker alltid det är nervöst med nya sammanhang och människor, men just i det här fallet känner jag mig helt nöjd med att bara vara där även om jag inte skulle prata med någon. Men i ärlighetens namn vore det konstigt, som den pratkvarn jag är.

Ett extra plus är ju att det är i Malmö, och jösses, vad jag längtar efter den stan.

1 kommentar:

  1. Oh - jag vill också! (men jag har ju precis upptäckt Emmas blogg och missat det där med biljetter helt).

    Men jag ser fram emot fredag - och dig!

    SvaraRadera