fredag 22 april 2011

Tarot

Visste ni det, att jag är ganska duktig på det här med tarot? Jag insåg att jag nog inte alls skrivit om det här på bloggen. Är det något ni skulle vilja höra om?

Om jag ska vara helt ärlig har jag från stund till stund funderat på att bli sån där spåtant över telefon - är lite ringrostig just nu, men inuitionen är det inget fel på. Det är himla roligt att hjälpa folk på det sättet.

OBS! Jag ser tarot mest som ett tanke-verktyg som kan hjälpa en att få perspektiv och lite nya vinklar. Jag anser att en läggning alltid ska vara tillsammans med ett guidande samtal där man tillsammans tolkar korten. Just so you know.

2 kommentarer:

  1. Ringrostig? Jag ställer upp, du kan få öva på mig!

    SvaraRadera
  2. Tarotleken har stått på packlistan sedan länge nu; tillsammans med present och surdeg. Här ska övas!

    SvaraRadera