lördag 28 maj 2011

Balanserat Liv

När Mannen utbildade sig till coach fick alla bidra med övningsklienter som de sedan bytte med varandra. Ulrika blev min coach - jösses vilken spännande resa! Under de år som gått har vi alla hjälpt varandra i omgångar och vi ser varandras olika styrkor. Med henne befäste jag för några veckor sedan att det är med kvinnor och kvinnors resa i kvinnligheten som jag vill arbeta med; det var så fantastiskt att hjälpa Ulrika i hennes resa.

Ulrika var också den som visade mig vägen in i konsten. Jag hade varit sugen länge och med hennes otroliga inuition visade hon mig vägen, guidade och gav mig utrymme. Min allra första tavla målade jag i hennes ateljé och den tavlan säger så väldigt mycket om den process jag var inne i just då.

Ni märker vilken fantastisk person hon är va? Tänkte väl det. Och därför tänkte jag att ni kunde kika inte på hennes blogg tillika hemsida. Gör med fördel de övningar hon bjuder på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar