söndag 1 februari 2015

Märklig söndag

Först sova tolv timmar men ändå i te känna mig helt vaken.
Umgås med barnen, särskilt Lillebror som är sjukt social just nu.
Börja mejla med främmande karl från Texas, en karl med skägg och dreads och det tar väl vaddå? Fem minuter så är mejlen väldigt...heta.
Får Millemuffen på lunch, är vid det laget genomblöt av kåt. Så vi pratar trekanter och dildosar och onani.
Och jag gör semlor. Spritsar grädde och känner mig duktig.
Inser att bristen på kaffe kan varit tröttheten.
Dricker mycket kaffe.
Blir speedad i huvudet, börjar spotifya musik till spellistorna. Jonglerar barn. Lyssnar musik. Städar. Lägger barn.
Lägger mig i sängen.
Pratar med han från Texas. Ordnar Skype. Startar videosamtal.
Nakna är vi båda.
Och så blir jag av med någon slags video-oskuld, för sannerligen, detta har jag inte gjort förr.
Kommer.

Och nu tänker jag mycket på min engelska accent, som tydligen var sexig, och på att jag måste åka till USA snart. Och på semlan i kylen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar